Huh, tänään tein pitkästä aikaa vähän pitemmän työpäivän. Seitsemän tunnin mittainen näytön tuijottaminen alkaa jo tuntua... Ajattelin päivitellä kuitenkin vielä kuulumisiani tänne taas pitkästä aikaa.

Tällä viikolla olen saanut tarttua uusiin työtehtäviin molempien toimeksiantajieni puolelta (kyllä, se toinenkin on jälleen kuvioissa mukana.. toivon mukaan se parin viikon takainen oli pelkkää väärinymmärrystä, ja yhteistyö jatkuisi tästä eteenpäin jouhevammin. Ainakin tällä hetkellä vaikuttaa lupaavalta.)

Pääsin siis ylläpitämään toimeksiantajayritykseni suomenkielisiä Facebook-sivuja, ja kaksi päivitystä olen tällä viikolla jo ehtinyt tehdä! Ja se on NIIN mukavaa! Minusta on mahtavaa ideoida, millaisista asioista yleisöni mahtaisi inspiroitua ja mikä heitä voisi kiinnostaa. Olen todella innoissani ja onnellinen siitä, että sain tuon kyseisen homman itselleni.

Myös se toinen työllistäjäni on ollut aktiivisempi tehtävien töiden suhteen, ja tänään kulutin 3 tuntia laatien tekstiä pariinkin oppaaseen. Ensi viikolla onkin sitten luvassa artikkeleiden kirjoittamista muutamille kotisivuille.

Kaikki nämä työt ovat niin minua! Vaikka välillä onkin rankkaa ja puuduttavaa viettää tuntikausia koneen äärellä, on tekstien ja sanojen maailma kuitenkin minulle se kaikkein kotoisin. Näitä töitä tehdessäni tunnen, että teen sitä, minkä parhaiten osaan. On ihan sama, vaikka joudunkin välillä kirjoittamaan minua ei-niin-kauheasti kiinnostavista asioista (hyvänä esimerkkinä tämän päiväinen keittiöremontti-teksti..), pääasia on, että saan kirjoittaa työkseni.

Sitä minä olen koko pienen ikäni toivonut, ja tässä ollaan - hyvillä mielin taas :)